Tuesday, September 14, 2010

BoDoHnYa AkU

Kenape dengan aku ni???
terlalu bodoh dengan perasaan sendiri..
woi, lupekan die la...
tp aku x mampu...
bukan xnk, tp aku x dpt lupekan die...
aku pernah cube untuk lupekan dulu...
tp x berjaya...
mcm mana aku nk lupekan lau kat hati aku hanya die...
mcm mana aku nk lupekan lau hanya die yg aku syg...
adoi, bodoh sungguh aku krn org yg aku syg,
x pernah syg aku...
kami hanyalah sekadar kwn biase...
tp aku akan tetap tunggu...
fateha, sampai bila kau nk tunggu???
sampai bila2 pun aku akan tunggu...
maaf.. tiada lg lelaki len dlm hati aku kecuali die..
aku pernah cube tuk terima org len, tp x dpt....
btw... aku akn cube sedaya upaya tuk selindung perasaan sebenar aku...
aku perlu sekuat itu jika aku betol2 sygkn dia...
aku akan cube bahagiakn die...
jika ade yg dpt bhagiakan die, aku turut akan bahagia..
sbb aku akan gembira bla tgk die bahagia....
p/s : awak, tolong jgn sedih2 yer...

No comments:

Post a Comment