Monday, January 17, 2011

MaaFkANLah BiLa Ku XsEmPuRnA mEnCiNtAimU

detik waktu terus berjalan...
menghias gelap dan terang...
suka dan duka tangis dan tawa...
tergores bagai lukisan...
seribu mimpi berjuta sepi...
hadir bagai teman sejati...
diantara belahnya jiwa...
di dalam resah dan airmata...
ku persembahkan kepadamu yang
terindah dalam hidupku...
diriku rapuh dalam langkah...
dan tak setia kepadamu...
namun cinta dan jiwa hanyalah padamu...
maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaimu...
dalam dada kuharap hanya jiwamu yang bertakwa....

kenapa aku selalu teringatkan seseorg yg terlalu aku sayang....
ntah la.... mungkin aku terlalu setia menunggu dia...
tp die x pernah tw akan kewujudan aku....
mungkin juga aku x sesempurna yg dia inginkan...
ku berpasrah hanya padaMu Ya Rabbi

No comments:

Post a Comment