Wednesday, February 16, 2011

sEgaLa TeLah BeraKHir

alhamdulillah...
lpas setahun aku menaruh hati...
segalanya telah terjawab bahwa die bukan untuk aku...
syukur, sbb sblm die trus terang aku terlebih dulu tahu hal ni...
aku terlebih dlu berusaha tuk trime semua...
namun aku jgk bersyukur krn die berterus terang kat aku melalui FB...
bimbang jgk lau dihadapan aku...
mmg btl kta kak zeti...
Allah sedang menulis cerita cinta untuk aku...
krn itulah Die temukan aku dgn org yg salah terlebih dahulu..
supaya aku belajar bgaimana mencintai seseorg...
n terima kasih kepada si penama krn cube tuk berterus terang nga aku...
pape pun... harap gembira n bahagia....
dan aku adalah insan yang masih di dalam sampan yang terhayung..
masih terhoyong-hayang...
trima kasih jga pada yg selama ni byk menasihati aku...
sekarang aku mmg gune pakai segala nasihat ko....
argggggghhhhhhhhhhhhhhh.....
aku akui aku tension......
exam minggu dpn.... tp fathia....
ko harus cube kawal semua ni....
nursing is no 1 right....
hidup FATHIA tuk NURSING....

2 comments:

  1. percayalah pada takdir tieha..pe yg berlaku de hikmah...mgkin berat hatinya utk dgn trus terang sgt2 sakit ati..tp itulah cara terbaik..selagi ia pendam..slagi itu lah..ia lebih sakit..jodoh dtangan tuhan..pe2 pun nik sentiase doakan ko bahagia..n nik terbaca ini..

    mmg btl kta kak zeti...
    Allah sedang menulis cerita cinta untuk aku...
    krn itulah Die temukan aku dgn org yg salah terlebih dahulu..
    supaya aku belajar bgaimana mencintai seseorg...

    mngkin btul tieha,,pe2 pun gud luk!!!..ingat pesan die k..nati de uat mkn nasi mnyk..jgn x ajak la ek..

    ReplyDelete