Friday, September 17, 2010

GeLaK RiAnG

Bestnye ari ni bila aku dah create 1 group tuk kwn2 mse darjah 6 dlu..
hahaha...
lucu sgt bila dah same2 jumpe kat dalam 1 group...
kecoh segala wall post..
habis jahanam group tu...
lebih2 lg bila wujudnye kamil n alif yg selalu nk kenakn aku...
oo... ingat aku x leh kenakan korang yer...
diam korang terkena nga aku..
lebih hepi lg bila yg dah mmg lame kami x dpt contact,
akhirnya jumpe di facebook...
sape lg lau bukan si cubby zuhaili..
hahaha...
gaduh2 sampai keluar la sejarah2 semasa darjah 6..
siape ketua kelas??
siape penolong nya??
bukan ape... sebenarnye kami lupe..
mane x nyer, 7 tahun babe...
eh.. tp yg aku hairan, kenama hilangnya 2 org yg x pernah dpt dihubungi..
arif n naqiudin...
waaa.... besnye lau semua dah ade kat group tu...
thanks korg... bg kerjasama join that group..

No comments:

Post a Comment