Thursday, September 23, 2010

BeSdAy nYe

Hepi bezday to u..
wah.. 21 sept ari tu bezday dia..
aku turut hepi..
tp...
erm adala ckit bla aku...
actually aku x tw apa patut aku ckp skrg..
aku tw bertapa sedih hati aku..
tp aku cube gembira kerana dia..
sedar x sedar kami dah lama x berhubung mcm dlu kala..
lebih sedih lg bla kami x pernah bersua muka...
maaf.. aku jatuh cinta...
tp aku gagal untuk menyatakan aku jatuh cinta..
aku x tw apa yg ada padanya sehingga aku tertarik padanya..
bkn xde laki len, tp alu x pernah kekal untuk berkawan dgn laki len..
sbb mereka x memahami aku..
hanya die yg cube untuk memahami n menerima aku..
tp yang sedihnya, bla aku x pernah ada dalam hatinya..
awak.. teruk sangat ker sy ni??
sy tw, sy x cantik..
tp sy ada hati yang ikhlas menyayangi awak..
awak.. hepi bezday..

No comments:

Post a Comment