Thursday, September 30, 2010

HaRaPaN yAnG DiHaRaP

Tinggal 2 hari jer lg tuk aku stady...
final exam dah hampir...
aku msih lg dlm nyawa2 serati..
adoi..
macam mana ni???
susahnye tuk aku hadapi semua ni bila aku telah menjd harapan kpd lecture2 ku...
aku telah cube dgn sedaya upaya aku..
tp apa boleh buat, tuhan yang tentukan semua..
lg susah tuk aku skor bla aku x boleh lihat carrymark aku..
wahai lecture2ku,
xmahukah dirimu bgtw berapa carrymark aku????
aku dalam stress ni...
bonda lilis, pn hajar, pn fauziah, pn halimah, pn fazilah, ustzah syila, en razak n miss zati...
x lupe kpd mama ku, pn ramlah...
ibu bapa paling penting, kakak, abg, n kwn2 sekalian..
doakan kejayaanku dlm perjuangan kali kedua aku ini...
aku ingin buktikan n akan aku buktikan bhwa aku x kan kecewakan semua harapan itu...
terima kasih atas harapan yg dibina atas kepercayaan ini..
halalkan segala ilmu yg telah diberikan...

2 oktober 2010
9.30pg-11.30pg - english 4 nurses - dewan 10
3ptg-5ptg - komunikasi & perhubungan awam - dewan 10

3 oktober 2010
9.30pg-11.30pg - anatomi & fisiologi 1 - dewan 10
3ptg-4.45ptg - fiqh ibadat - dewan 9

4 oktober 2010
9.30pg-11.30pg - paktis kejururawatan - dewan 9
3ptg-5ptg - psikologi & sosialogi - dewan 9

WISH ME LUCK..

No comments:

Post a Comment