Sunday, October 31, 2010

PeNgOrBaNaN tErAkHiR

ermmmm... boring nye ari ni...
dapat cuti coz kelantan menang...
tp ari ni ujan x henti2...
x dapat g mane2....
erm.... aku dah abis pk dah...
aku nk lupekan die...
cukup la aku anggap die cume kwn...
aku akn cube tuk hilangkan perasaan aku kat die...
ye aku cube walaupun x dapat...
aku pernah cube lakukan sblm ni, tp x berjaya...
kali ni, walaupun x berjaya, aku pendam jer..
aku akan anggap die cume cinta dalam hati aku...
saat aku sedih n cube nk lupekan die, ade seseorg datang tuk memberi aku semangat...
katanya, die x berniat tuk memaksa aku lupekan seseorg tu, tp tuk aku sedar bahwa aku x pernah wujud dalam hati seseorg tu...
ya, sekarang aku sedar....
aku dah redha...
aku dah berhenti berharap...
takdir tuhan akan menentukan segalanya...
kenapa selama ni aku memilih jalan tuk kecewakan hidup aku sendiri???
aku x dapat jwb persoalan itu....
aku korbankan segalnya tuk kebahagiaan die...
aku perlukan kekuatan...
terima kasih a--- sbb dah bg aku 1 kehidupan bru...
menemani aku saat aku sedih...
sentiasa ade dengan aku...
thanks sgt....
aku pun berharap, die bhagia bersama org yg die minati....

p/s : berikan aku 1 peluang tuk bahagia

No comments:

Post a Comment