Friday, November 5, 2010

ALHAMDULILLAH

Terima Kasih Ya Allah...
berikan aku satu peluang tuk berjaya...
pelbagai peristiwa menarik ari ni...
walaupun aku sedih tp byk kegembiraan...
awal2 pg lg aku sedih sbb aku terlalu terase dengan kwn2 aku..
mane x nye, mereka hanya gunekan aku tuk kepentingan mereka...
tuk asgnment..
tuk kemudahan...
sbb aku ni, dieorg kta, 'mudoh baso'...
pastu aku digembirakan ore budak2 kelas aku...
merangkap kwn2 aku msa sekolah dulu....
tenangnye aku saat dpt meluahkan segala yang terbuku dalam hati...
petang nye aku msuk ke kelas...
ade test babe... terkejut beruk,...
tp Alhamdulillah, aku dpt jwb.. (betol ke salah xtw, sori kpd yg tiru aku )
lepas jer jwb test, aku dpt panggilan dr lect aku...
rase nk melompat bila aku mendapat GPA yang tinggi walaupun x capai anugerah...
aku tergolong antara best student tuk intake aku...
Alhamdulillah.... terima kasih Ya Allah...
3.42, usaha kedua aku...
iingin sekali aku kongsi dgn die...
die org pertama aku terlintas untuk col...
tp aku xnk ganggu die sbb die nk exam...
hingga la aku sembunyikn hal ini....
untuk mama n abah... tunggu slip smpai yer....
kpd abah, aku doakan cepat2 sembuh...
xnk abah duk hospital lama2....
abis kelas ari ni, aku nek bas tuk blk ke asrama....
tetibe mama col....
yg aku terkejut mama kta aku wat keje x cerdik sbb aku xnk tumpang pn asiah blk minggu ni...
sbb mama x dpt dtg amik, jga abah kat hospital...
aku segan nk blk dengan lecturer aku...
aku terase smpai aku nangis sorang2...
sampai jer asrama aku diam jer....
x ckp dgn sesape...
dah dekat kul 8, smpai msg celcom..
aku dpt free call 7 ari...
best nyer...
tp aku x tw nk col sape...
nk col die takut mengganggu...
ermmmm............
mcm2 la ari ni.....
adoi....
Ya Allah, terime kasih atas segala kurniaan Mu...

p/s : sampai sekarang aku tengah pk, nk col ke x????

No comments:

Post a Comment