Friday, November 12, 2010

Kau Ada Dia

entah kenape tetibe hatiku dilanda rindu...
pelik, kenape dengan aku...
sudah la wahai hati....
tolong la faham... kau sudah hancur wahai hati...
betul kata die dulu,
bila kita dah suka,,, kite akan ingin memiliki,..
tp sebenarnya, cinta xkn kite miliki....
betol jgak kta abg long,..
bersabar dengan setiap kejadian...
redhakan hati kita...
kerana hati org xblh dipaksa tuk menerima hati kita...
hati x dapat bercantum krn paksaan...
erm... hebat nye cinta....
sampai aku terpaksa mengalah segala2nya....
sampai aku terpaksa korbankan hati aku....
untuk org len....
sudahlah...
lupekan segalanya....
kerana die x pernah mengharapkan kau wahai fatihah....

untuk die:

sudah lama ku memendam rasa...
cinta di dalam dada...
namun tidak pula bersuara...
kerana takut kecewa...

ku tunggu waktu yang lebih baik...
untuk langkah pertama...
jauh dari apa yang ku kira...
hatimu ada yang punya...

di dalam mimpi kita berdua...
mesra bersama dilamun cinta...
tapi kenyataannya...
aku sedar kau ada dia...

mungkin semuanya salahku...
terlalu mengharapkan cinta...
tapi sepi yang merasuk kalbu...
membawa angan melayang...

No comments:

Post a Comment